نجات فولاد با بازاریابی مدرن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ بازاریابی و فروش فولاد از اهمیت زیادی در مبادلات جهانی برخوردار است زیرا نتیجه ی سالها سرمایه گذاری و تولید در یک کارخانه ، باید توسط فروش منجر به درآمدزایی شود. در این سالهای اخیر شرکت های فولادی در ایران به دلیل وقوع رکود در صنایع با مشکل فروش در بازار داخل مواجه شده اند. از این سو برخی از شرکت های فولادی از داخل به سمت بازارهای صادراتی رو آورده اند. همین امر موجب شده تا بازارهای جدید صادراتی  در بخش فولادخودنمایی کنند و باعث موفقیت های چشمگیری شوند.

از سال‌های گذشته تا کنون، به علت رکود طولانی به ‌ویژه در بخش ساخت ‌وساز بازار مسکن ، کشور همچنان با کمبود تقاضای محصولات فولادی در بازار داخل مواجه شده است . بنابراین برای نجاتبازار فولاد باید از استراتژی متفاوت تری استفاده کرد.

از این سو بی‌تردید بدون مطالعه بازار و بازاریابی نوین ، فروش اسلب و رقابت در بازارهای جهانی به هیچ وجه امکان ‌پذیر نخواهد بود. در بازارهای داخلی نیز به‌علت عرضه بیش از تقاضای بازار، به همین میزان مشکل وجود خواهد داشت. اهمیت صادرات دراین سالها برای شرکت‌های فولادی مشهود بوده به ‌طوری که بدون انجام عملیات فروش و بازاریابی صادراتی، شرکت‌های فولادی در سال گذشته با بحران جدی فروش مواجه می‌شدند. در حقیقت ورود به بازارهای جهانی که ناشی از رکود اقتصادی موجود در کشوربه ‌ویژه در بخش مسکن و کاهش شدید تقاضای بازار فولاد داخل بود ، از سال 1394 شروع شده است و تا هم اکنون ادامه دارد که این موضوع در سال‌های آینده  باعث تحول عظیمی در استراتژی شرکت های فولادی در بازار فولاد خواهد شد.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: